Read more: Budak Nakal Blogspot | Tutorial Blogger | Tempahan Design Under Creative Commons License: Attribution
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Banner created with MyBannerMaker.com

Saturday, April 16, 2011

Love sTory on me~~

dear chipmunk,


assalammualaikum awak....

pertama sekali,saya minta maaf kerana ingin memutuskan hubungan cinta kita.Saya tidak berniat untuk mengungkit kembali, apa kebaikan yang saya buat kat awak..n.saya bukan orang macam tu.Niat saya hanya ingin awak tahu,awak x cukup berusaha untuk bahagiakan saya dan awak seperti lepas tangan.kadang kala saya seperti tunggul.Awak langsung tidak menjaga perasaan saya.saya masih teringat mula2x kita kaple..

kita kenal kat chat MIRC..kita gadoh...awak yang mulakan dulu..Saya pon x taw.kenapa saya still layan awak..walaupon time tu..saya memang bnci awak tahap giga.Then kita gado.n tros gado..Sampyla..tiba2x..awak  mnx kaple..lam chat tu..tmpt awam lak tu...ade gila gak saya pkir..Then..saya pon x taw cmner saya boley trima.selepas tu..ari2x yang saya lalui ..mmg menggembirakan..awak jadi dj..n...putarkan lagu tok saya..saya terharu sangt..awak katakan yang awak sayangkan saya time awk onair..mmg romantik amat..awak sebarkan hal kite..sampykan ade org gelar kite.."sweet kaple"..mmg indah sngt..ingat x macam mne awk dapat gelaran chipmunk..mase tu..awak nk tunaikan hasrat sye..dngan mn"dj"kan dri awk pada malam tu..then tiba2x..bila awak onair..suare awk x keluar..n asyik buffering je..tibe2x....sye terdengar bunyi org on col lam radio..tp yg pliknyer..bunyi nyer..mcm sore chipmunk..hahaha..then bru sye taw..lappy awk de problem..n kak leya tgh btolkan system dj awk..n myb awk terset kan sore kecik..so..kuar la sore chipmunk..then stat mlm tu..sye pgil awk CHIPMUNK...hahah
xtually..stat malam tu..saya da sure n conferm..saya mmg sah in love with u..hahaha..eventhough..kite x knal..n x penah jmpe..

see..saye terpaut dgn awk..hanye dngn sore awk..n kelakuan awk yg gile2x tu..saya happy sngt dpt knal awk..then 9 ary kaple..awk mnx break..awk taw..btapa sedihnyer aty saye..tp..kite jnji..kite break leklok..n still kawan..awk break ngn saya kerana awk x nk kehilangan kwan2x awk..ok.fine..sye redha..hari demi hari..saye dpt biasekan dri..yg awk ni "kAWAN" saya..kite still contact..smpy la...suatu malam tu...

awk ajak kaple blik..xtually..sye mmg eppy sngt..tp..saye mmg x bersedia tok kaple n tkot trluka lagi...tp..dcbabkn sye ase sye msih cyunkkan awk..sye trma awk..stiap ary..saye eppy..even..kite x contact slalu..sye phm..sbb..kite blajar..kite x mcm kaple yg laen..mcj 24 jam..col slalu..tp..sye x kesa..mmg saya akui..saya sentiasa rndu kan awk..hihi..(malu lak.)..oh ye..awk slalu mara..npe sye malu kan..hahaha..
(ade sbb sye malu)..
kebelakangan nie..awk bnyk lukakan aty saya..sebelom tiba ari jadi saya bru2x nie..awk rjin col..n slalu mngingatkan sya..tingl bpe ari je lagi besday saye..saye terharu sangt..sehinggalah..tiba besday saye..awk lesap..lgsong x col..or wish kat sye..sye tggu mcj dri awk..just wish pon da ckup sbnarnye..tp..hampa..then dalam kol 11.00 lbey saye col..awk..trkjut sye..rpenye..awk xde krdit tok col.ataw wish..tp..law awk btol2x usha nk bg saya eppy aritu..awk akn pnjm kredit mmber..n ntr just satu mcj.."eppy besday cuyunk"..ckop la law cmtu je..sye da lega..mslhnye..xde pon..usaha awk..even sye ni kasar orangnyer..tp saye kisah hal2x kcik mcm nie..lagi terkjut..bila dapat taw..yg awk tgh maen game..awk taw..smlman saya nges sbb awk..saye sdih sngt..like org gilak..awk taw??awk x taw..n awk x kesa..lpas ari tu awk col sye..dngn xde rse berslh skli pon..stiap ary mcm tu..stiap kali awk..col..sye akn ase trluka n sdih amat..

saya mnx maaf..sbnrnyer..stiap kali awk col..sye x angkt..n mmber2x yg angktkan n mngatakan yg saya tido..sbnrnye sye x tdo pon awk..cme..sye x snggop dgr sore awk.n trluka lagi..jadi..sye hndrkan dri mndgr sore awk..saya pkse mmber saya tok brckp ngn awk sbb sya nk taw..keadaan awk skunk..see..even sye x nk ckp ngn awk..tp sye msih amek brat kat awk..shinggalah..arinie..

16 april 2011,3.15 ptg..sye mnx break ngn awk..tp..sye mnx awak lpaskan sye mcmmne awk sndri lpaskn sye dulu..n sye harap sngt..awk still nk kwan ngan saya..bkn tok kaple blik..ia adalah prinsip sye..sbuah persahabatan x kan ptus hanya kerana sebuah percintaan..awk msti x taw kan..something nie..



kedua-dua nie..memory..n akan tinggal kenangan..slpas nie..saye x kn berharap..biarlah Allah s.w.t yg menntukan segalanya..saya redha.. insyaallah.sekarang..kita..hanyalah..kenangan..u are the second person that im falling in love..thanks to both of u..that give me happiness eventhough..its just..for a moment..thanks..May Allah bless u oll..aminn..harap kamu bahagia~~jnji...kamoo kne bahagia~~.ok..

id='comments'>

2 reply from VIP:

Blog User said...

jangan sedih-sedih.
u'll find someone much better.
smilee :)

chaja_Dummy said...

insyaallah...aminn.!!!thanks rafidah farhana..