Read more: Budak Nakal Blogspot | Tutorial Blogger | Tempahan Design Under Creative Commons License: Attribution
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 19, 2011

untukmu sahabat~~~

assalammualaikumMonkey Icon.....

Wahai sahabat ku.....Monkey Winks Yoyo....entry kali ni khas untuk kamooMonkey Emoticons..

kenapa mesti jadi begini??Monkey Winks

Monkey Emoticon..ku msih teringat..dulu kau pernah berkata..sekali kau benci seseorang itu..ko akan terus mmbencinya..Monkey Icon

KAMI  tidak teringin langsung untuk menjadi sebahagian dari golongan itu..Monkey Icon

KAMI sayangkan kau..tapi..kenapa kau mesti jadi begini?? tidak perihatin terhadap kawan-kawan kau??ha??Monkey Winks....ape masalah kau yang sebenarnya??kenapa x nak bincang dengan kami??Monkey Icon

kami masih bertimbang rasa...kami x nak..kau anggap kami kawan dengan kau sebab kau ada "something" yang kami x da..Monkey Emoticons..tapi x salah kan..kau mmbantu kawan2 kau..tentang "lain2" kita boley bincang..biar fair semuanya..tapi kenapa kau jadi macam nie?? kau x kesiankan kawan kau ke?? seperti kawan2 kau bertimbang rasa ngan kau??Monkey Winks kami bantu kau semampu kami.....


Monkey Emoticonbukan nak mengungkit sayang..tapi..nak membuktikan yang kami masih anggap kau kawan..n menyedarkan kau...Monkey Iconkami juga ada apa yang kau xda..dan kami cuba kongsi dengan kau kan??ke kau masih x sedar...


Monkey Winks...kami harap kau faham..yang kami xda niat pon untuk menyisihkan kau..kami sayangkan kau..kami sukakan kau..tapi kami kesal dengan sikap kau..yang tidak perihatin terhadap kawan-kawan kau...kami terima kau seadanya...n kami harap kau juga begitu...Monkey Emoticons....kau sanggup tengok kawan kau macam nie...??kalau ikutkan hati aku...aku nak sewa*****....tapi..aku takut kau menganggap aku x perlukan bantuan kau @ x menganggap kau kawan..atau..apa2 je la..Monkey Emoticon....& aku masih bersabar...sebab x sampai hati nak wat camtu..x kan kau x perasan?Monkey Emoticon..kau kawan aq Monkey Icons


akhir kata dari aku...Monkey Icon.....

sama-samalah kita usaha mengekalkan..persabatan kita Monkey Winks....xmo ade perasaan x puas hati antara kita..ok?Monkey Icons Yoyo...


p/s :  Monkey Icons Yoyo..ingatlah..bahawa..mungkin sekarang kita tengah senang...macammana kalau suatu hari nanti kita susah Monkey Emoticon..kawan2 lah..yang kita cari...kita saling bergantung satu sama  lain..itulah kawan..Monkey Winks



Monkey Winks semua kawan2 aku.....Monkey Emoticons.

Monkey Winks maafkan aku....jika terkasar bahasa..atau terlanjur bicara..kerna..aku x sanggup..,mengutarakannya dengan mulutku sendiri..kerna Monkey Winks  takut  hati kau terguris lebih teruk....Monkey Winks  Monkey Icon

id='comments'>

0 reply from VIP: